Nu är det jul :-)

Alla klapparna är inhandlade, nästan alla är inslagna, skolan Var så gott som klar TILLS

Jag i tisdags kväll fick nått underligt slag av Ögonvärk vilket resulterade i att jag hade en
otrolig smärta och var väldigt ljuskänslig i 2dygn, spenderade en större del av tiden hos
läkaren för å få reda på vad som var fel. Men inget fel hittades och jag blev beordrad att åka
hem och äta värktabletter... SUCK!!
Det är fortfarande inte bra, men lite bättre, nu kan jag i alla fall sitta lite vid datorm..
OM JAG HAR SOLBRILLOR PÅ MIG!!

Så jag fick ju avbryta pluuget och meddela att jag nog inte kunde skicka in mina
uppgifter i tid, men snälla som de är så fick jag uppskov tills på måndag :-)

Så denna terminen kommer nog avslutas med grymma betyg i allt jag gjort!

HURRA för mig!!!

Nu har jag äntligen lov.. eller ja, förutom de lilla jag skall göra innna jag kan skicka in mina slut uppgifter.
Men nu är jag ledig från jobb och allt tills 3 januari.. har redan myror i brallan och undrar hur jag skall stå ut?


Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Oj,det var inget kul. tack och lov så klarar jag mig från ögonvärk. Glöm inte min blogg tävling där du kan vinne presentkort på 300 kr hos Sumopix. http://www.stefanfalkelind.com/2010/december/vinn-presentkort-pa-300-kr-hos-sumopix.html

2010-12-18 @ 22:21:05
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0