Dagens Allmänna inlägg 1

Jag är inget fan av det här med tidsomställning, framförallt inte när vi har två barn hemma som bestämmer sej för att gå upp kl 05:00. VARFÖR DÅ? idag är de studiedagar och höstlov, ni skall sova.. så länge ni bara kan, de är sånt man gör när man har lov, vet ni inte det?? då har ni mycket kvar att lära..

halv 7 var vi uppe, både jag och sambon och gav barnen frukost.
innan dess hade kaoset brakat ut, fullt bråk skrik och oreda.
den ena vägrar klä på sej, den andre blir motad av den nakne från att komma åt sina kläder.
våra barn bråkar nog mest i världen, dom är galna.

70% av tiden de spenderar med varandra bråkar dom.
20% av tiden är dom i separata rum för att dom inte vill se varandra
10% av tiden leker dom med varandra.

Har jag sagt att dom bara träffas varannan vecka?

Dom hatar, dom spriker, spottar, slåss och slår sönder saker.

egentligen är de bara en som slåss och skriker, den andra är bara rätt spydig och provocerade.

jag säger inte vilket barn som är vems ;-)

ibland är dom söta, då håller dom varandra i handen!

Idag, är jag ensam med dom till kl 12, då är de som värst, dom har noll respekt för mig.

wish me luck!


visst är dom söta våra små änglar??

Kommentarer
Postat av: aandrrea

var gärna med i min veckansblogg tävling! http://aandrrea.blogg.se/2010/november/veckans-blogg.html#comment

2010-11-01 @ 09:25:17
URL: http://aandrrea.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/october/utkast-okt-6-2010.html#comment



va jätte gärna med i min goodiebagtävling med underbara priser :) har även fler tävlingar i bloggen :) trevlig kväll

2010-11-01 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0