Dagens Gnäll!!!

Jag är allderles för rastlös för att kunna koncentrera mig på en film. Har sjukt mkt annat i tankarna,
som att jag i morgon skall på en väldigt avgörande intervju, hos ett stort globalt bolag
(vill inte nämna namn försen allt är klart) men de kommer nog med all säkerhet att gå jätte bra. Varför skulle det inte göra det?
Så självsäker jag låter, det är jag inte alls egentligen, bara nått underligt sätt att försöka peppa mig själv.

Fick nyss ett samtal, skall jobba på en 40års fest på lördag. Hurra. stackars mannen får som vanligt på helgen vara hemma själv med barnen, men vad gör han inte för att hans kvinna skall häva in pengar ;-)

Det finns något tråkigt över att nästan jobba alla helger, helgen som var nu var vår första barnlediga, utan jobb på väldigt länge, så skönt. inte ofta man får så mycket tid för varandra. men dock så finns det alltid en massa måsten man måste göra när tid finns. Så de blir inte så mycket tid över för varandra att vårda relationen som man kanske kunde önska. Men vi lever och vi älskar ändå :-)

Visste ni förresten att jag har 3 olika extra jobb och studerar på heltid samtidigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0