Dagens: I´m sooooo sorry!!

Har verkligen vart kass på att uppdatera bloggen jag vet. Har en Filmrecension att lägga upp som jag inte har hunnit med, filmen FLIPPED som vi såg i söndags. Men jag lovar, den kommer :-) men inte nu, o inte idag. kanske i morgon förmiddag.


Så var första dagen på utbildningen färdig på nya jobbet.
en hel del massa nya intryck. men de mesta positivt faktiskt.
trots 9h så är jag ännu vaken.
gick upp allderles för tidigt för att de skall vara lagligt.
har druckit litevis av kaffe.
tur vi börjar 13 i morgon.
hinner jag med lite studier på förmiddagen :-)

Nu skall jag försöka samla mina intryck och tankar!

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

vad jobbar du med?

2010-11-18 @ 16:44:54
URL: http://stefanfalkelind.com
Postat av: Lilla Frun

Tusen tack för din gulliga kommentar till mitt inlägg om "barnkökort" Det gjorde hela min dag!:)

Nu måste jag få höra hur veckan har varit på nya jobbet. Visst var det utbildning hela veckan, eller massuppfittade jag?

Vilken snygging din man är!! Förstår att du uppskattar honom!

Kram Lilla Frun!



Ps. Har du din blogg på bloggtoppen och blogtoplist?

Vet du i så fall vad de olika siffrorna i statistiken betyder?

På Bloggtoppen ligger jag t.ex. på plats 55 under min kategori "nöjen". Sedan står det "ut" 34. Vad betyder det?

På Blogtoplist står det ännu mer grejer. Under "Nöje och Underhållning" står jag på plats 53. Sedan står det "utgående" och "totalt ut". Vad menas? Är det hur många som inte gillat bloggen, eller vad?

HA EN UNDERBAR HELG!! Hoppas den blir lugn och skön med mycket vila för dig!

Mvh Lilla Frun

2010-11-20 @ 12:16:39
URL: http://lillafruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0