Dagens Inredning

Då så var KNOPPAR & HYLLOR & TOARULLEHÅLLARE färdig målade och uppsatta. är super nöjd!
Nu slapp vi att köpa nytt inför försäljning och sparade in en massa pengar, SUVERÄNT!



Kom på när jag tog korten på badrumskåpet att jag missat att måla knopparna ;-)



Badrummen är det enda i lägenheten som vi inte har renoverat under
de senaste 2åren, och det kommer vi inte heller att göra innan vi säljer,
vi tyckte att de va bättre att låta de vara så att de som flyttar in får göra
om så som de vill ha det. Resten av lägenheten är bara grundomgjort,
Nya Golv, om tapetserat, målade tak m.m.
Inga udda förändringar :-) förutom vår lila fondvägg i vardagsrummet ;-)


På onsdag kommer en hantverkare hit och skall kolla på vårt sovrum,
Min sambo har tummen mitt i handen och har lagt golvet väldigt knasigt,
plus att han har tapetserat över den gamla tapeten, men inte matchat
överläggningen, förstår ni vad jag menar?

Nu skall jag ner och hänga tvätten :-)

Kommentarer
Postat av: Laila

fint :)

2010-11-08 @ 18:39:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Frida

Oh, det blev ju superfint, vitt är så fräscht! Gör mycket för ett rum.

2010-11-08 @ 18:47:33
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0