dagens: jobb, kläder & kärlek

God Morgon alla glada.


Usch vilket jävla väder vi har.. de regnar..
är på jobbet, men hon tar visst en sovmorgon, susar så gott där inne :-) Så jag passar på att ta mitt morgon kaffe och min äckligt torra PRESSBYRÅN macka, allvar nu, finns de nått ställe som säljer så äckliga mackor som pressbyrån? de är ALLTID torra och vidriga...

Ja ja, nog om de. väntar på att lillan skall vakna, så blir de frukost och så innan vi drar till IKEA :-)



Ikväll/eftermiddag får jag träffa min lilla underbara, för de e ju fredag,
å de innebär ju att familjen blir komplett i en vecka igen :-)

hämtade ut mina kläder från nelly.com igår


allt var jätte fint och satt helt perfekt

Kommentarer
Postat av: Ida - Två prinsessors dagbok ♥

sv: Hahaha, nej jag har aldrig brytit någonting i hela mitt 20-åriga liv heller (peppar peppar). Och som sagt, bara för att jag skrev så nu så halkar jag säkert ute! ;)

2010-11-12 @ 09:29:48
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0