Dagens Ursäkt!

Helgen har susat förbi, osedd och obrydd. Dagarna har gått in i varandra och vi har gått om varandra.
Nu är det söndag och ännu en vecka av stress och utslitning väntar. vart tog lugnet vägen?

Har hittat lite hopp i form av ett fyrkantingt hus med tegelväggar i Lindome, kanske kan vi finna vår ro där?

Barnen sitter i karet och tvättar av sig alla spår av utomhus aktiviteter, allas våra fäder av oliak slag har dag hyllats,
man, svärfar dotters far har fått sig ett grattis och trisslotter utan vinst på.

Idag skall jag få göra det jag är bäst på. Äntligen skall jag få krypa ner i soffläge med mina trasigaste mjukisbyxor och underhålla mig med en förhoppningsvis väldigt mysig film :-)
Mer om den i nästa inlägg!

Hoppas ni haft en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0