Dagens Utmaning dag 18

Day 18- Plans/dreams/goals you have

Planer
Vad har jag för planer i livet?
Jo jag vill få igång mitt företag, sen vill jag studera vidare på högskolan och bli specialpedagog.
De närmasta planerna som vi har just nu är att hitta oss ett hus som vi kan bo i.
Drömmar
Vi, jag och min sambo har en dröm om att vi skall jobba i några år, tjäna ihop lite pengar, köpa oss en grym husbil och åka runt i världen ett år tillsammans med våra fina barn :-) de hade vart riktigt skoj :-)
Mål
Mina närmsta mål just nu är att bli klar med min pågående utbildning, färdig december 2011 :-)
Sen att som tidigare skrivet, få igång mitt företag.
Köpa hus.
Flytta.
Må bra!

Kommentarer
Postat av: ddenize

ja, den är super fin, verkligen!

nej de har jag faktist inte, viste faktist inte att de fanns en bok:O

då ska jag försöka ta och läsa den :)

2010-11-16 @ 17:47:44
URL: http://ddenize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0