Dagens Utmaning Dag 19

Day 19- Nicknames you have; why do you have them

Ojojoj.. jag har inte så dör jätte många konstiga smeknamn.

LIVAN - min mamma, o några få nära vänner säger detta :-) fint.
LIVIS - en av mina vänner, för att de är gulligare än mitt namn.
LIFE - Lite coolare än mitt namn, gissar jag.
SLANT - Min dotters pappa, hmm.. en blandning mellan mitt efternamn och ordet KLANT blev Slant.

å alla andra roliga saker men kan göra med namnet Liv

DÖD, livmoder, livboj, livbåt o.s.v.

Kommentarer
Postat av: Adara - din bloggtidning på nätet!

Ja Bert är verkligen nostalgi! :) Jag tycker fortfarande att det är lika roligt att titta på. De borde absolut visa lite fler äldre program. ;)

2010-11-18 @ 22:38:56
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Ja visst är den

Ha en fin dag!

2010-11-19 @ 11:04:38
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0