Dagens: Min blogghistoria

Hej!
Kan tänka mig att alla som kommer in på denna bloggen tänker när att att jag bara har inlägg ifrån oktober 2010 att jag är någon nyanländ bloggare. Men så är det inte.

Min historia började, som den säkert började för många i min ålder med att man skrev dagbok på LUNARSTORM, för er "unga" som inte vet vad lunarstorm var kan ni läsa mer om det här! Och detta måste ha vart, 2000/2001 nångång. Jag har alltid älskar att skriva, jag ahr skrivit dagbok, så länge jag kan minnas, kankse sen jag var 10-11 år? detta har vissrligen avtagit när detta sociala media har framkommit mer och mer, men jag skriver fortfarande mycket för hand, OCH FÖR ER SOM INTE VET VAD DET ÄR, KLICKA HÄR!! Nä nu skojade bara...
Sen någongång på vägen där, runt 2003-2004 så blev man lite för gammal för Lunarstorm, då tog man med sig sina vänner och bekanta, sina trogna läsare och fans och förflyttade sig till NATTSTAD, för er som är nyfiken på detta, klicka här! där stannade jag ett tag, sen, 2007, hade jag en lite sväng in på blogg.se :-) men stannade bara ett år inann jag 2008 startade min blogg på METROBLOGGEN, men 2009 var jag tillbaka på min blogg.se igen... den bloggen är fortfarande lite aktiv, men alla bloggar finns kvar, förutom lunarstorm eftersom de inte finns längre.

Denna bloggen startade jag för att det liksom blev så mycket musik och film snack in min andra att dens mening försvann, alla mina läsare ville inte veta vad jag gillade för musik, eller såg för filmer, så jag gjorde helt enkelt en ny blogg :-)

Så nu vet ni ialla fall att jag inte är en NYBLOGGARE :-)

vil ni läsa lite i mina gamla bloggar är det bara att klicka på länkarna!

Kommentarer
Postat av: ida

kul att läsa :)

2010-11-09 @ 14:26:12
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinnarna av dagens blogg ligger nu på min sida. Gå in och titta, det kanske blev du ;)

2010-11-09 @ 14:26:40
URL: http://toalettborsten.blogg.se/
Postat av: Micha

jaah den var hur rolig som hellst!

2010-11-09 @ 15:37:45
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag älskar verkligen namnet på din blogg. <3



Åh, skriva är så fantastisk. Jag brinner för att låta orden bilda meningar, som bilder texter som bildar slut. :')



Roligt att få läsa din blogghistoria.



Trevlig kväll.

Kram

2010-11-09 @ 19:13:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0