Dagens Film: Jonah Hex

Någon som har sett den här filmen och har nått att säga om den innan jag ser den?
Kan inte bestämma mej för om jag tror att den kan vara något att ha eller ej..






Mark Neveldine, som har skrivit filmen har skrivit både filmen Crank och Gamer, två grymt bra filmer, men jag känner ändå inte nån riktig känsla för den..
Josh Brolin som är huvudrollen i filmen är ju en hemskt bra skådis, så vad talar egentligen emot filmen?
kanske är de för att jag inte är nått större fan av cowboy filmer och vilda västern i vanliga fall. dock såg vi filmen gunless för inte så längesen, glatt överaskad, en film full av humor, dock lite långrandig. men klart en bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0