Dagens Idé Torka!!!

har haft blogg torka och idé torka. eller så har jag bara inte haft tid.
Skulle plugga i dag, hade 3h utsatt ledig tid, TV.n skulle absolut inte
vara på, men så kom jag på när jag satt i köket att man kan ju så
smart streama boxen till datorn ;-)
vips så satt jag och kollade på " Så Som I Himmlen"


Nu planerar vi verkligen att börja köpa hus/tomt på allvar.
Sitter just nu i planeringstadiet - vart kan vi bo medans vi säljer lägenheten? -

Svärföräldrarna ligger högst på den listan just nu.
Fatta, bo med dom i 2-3 månader :-(

Har hittat ett hus, men ingen verkar vilja köpa de, så de känns som de är nått lurt.

hmm.. köpa eller bygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0