dagens nyhetsartikel: Marcus Örhn, kränkt av tvbolag

Noice-Öhrn kränkt av förfrågan

Marcus Öhrn.
Marcus Öhrn.
Foto: Casper Hedberg

Marcus Öhrn, 36, tidigare sångare i Noice, erbjöds 500 000 kronor för att vara med i den svenska versionen av ”Celebrity Rehab”.

Han tackade nej och tog väldigt illa vid sig av att bli tillfrågad.

– Det kändes kränkande. Personen försökte få fram något missbruk eller om jag kunde tänka mig att ha något missbruk, det lät nästan som om jag skulle skådespela ett missbruk, säger han.

– Jag tycker att de är bra smaklösa, fortsätter han.

Martin Gustafsson

HUR TÄNKTE DOM NU?
vi har inga missbrukande svenska kändisar som vill ställa upp i vårt CopyCat rehad program, så vi betalar bortglömda B-kändisar som Marcus öhrn att låtsas ha ett missbruk och hoppas att det inte kommer ut i media?
Marcus, var förövrigt en av mina favoriter i fame factory när han var med där, minns ni den säsongen?
här kommer ett av de bästa klippen, anligt mig, med marcus och pauline:



Men på riktigt, vad händer med svensk tvproduktion när de är tvugna att göra så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0