Film: Dumma mej - 3d

Var på bio i helgen, Med en av våra små flickor.
Filmen vi såg var Den nya animerade 3d-filmen DUMMA MEJ



En film utan egentlig mening, som de flesta barnfilmer som dyker upp på
biograferna.
Jag undrar har alla bra historier tagit slut, finns de inget mer att komma med.
Filmen spårade ut mot slutet,
Självklart fanns det en fin mening i filmen, men jag vet inte om de är så
att de små, som filmen riktar sig till, faktiskt kan förstå innebörden utav
budskapet som filmen medlar till oss.
mer än 80% av alla skämten i filmen var för svåra för barnen att förstå,
jag och min sambo däremot skrattade ihjäl oss vissa stunder, runt om oss
satt små barn som frågetecken!

ett stort plus till de otroligt roliga små gula lemmings liknande figurerna,
galet söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0