Jag Hyllar SF-Kanalen

För inte allt för längesen så skaffade vi oss en ny coh bättre tv-box, vi har en himla massa kanalen, alla kanal +, PPV, massa tv-1000, ja you name it.
Men av alla dessa kanaler ville jag egentligen bara ha en. jag hade nöjt mig med den.
Jag älskar svensk film, jag hyllar den mesta svenska filmen till skyarna.

SF-KANALEN - vilken grej

(länk till canal + hemsida/sf-kanalen)

varje dag går de massa bra filmer, gamla som nya, lagom nya, lite gamla, klassiker och mindre kända.
alla sorter som finns :-) :-) :-) :-) :-)
just nu är jag mitt inne i en termin i skolan, jag läser hemifrån. fast de står alltid en film på på TV:n!
oftast är det SF-Kanalen som går i varv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0