Dagens Utmaning: dag 28 till 30

Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

2009




2010




Day 29- In this past month, what have you learned

Den senaste månaden har jag lärt mig massa på mitt nya jobb, vad är svårt att skriva här ;-)
Sen har jag lärt mig att jag hatar göteborgs kollektivtrafik på vintern,
Jag har lärt mig att det är värt att vara mindre snygg en tisdagmorgon kl 6 i minus 15 grader,
TERMOBYXOR är livets räddning :-) hellre klumpig å varm än snygg å kall!!




Day 30- Your favorite song.


Oj vilken svår fråga. jag älskar ju musik :-)
får jag lägga upp en tio i top lista istället?

de gör jag!!
obs: helt utan inbördes ordning..

  • Air Traffic - Shootingstar
  • Savage Garden - Affirmation
  • Pulp - Common People

  • Coldplay - The scientist
  • Håkan Hellström - Brännö serenad (mest Moneybrothers cover dock)
  • Oasis - The Masterplan
  • Kent - Mannen i den vita hatten (16år senare)
  • Bo Kaspers Orkester - Dansa på min grav
  • Finley quaye - Dice ( från serien The O.C. )
  • allt annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0