Dagen innan nya jobbet

Då var de dags för nya jobbet i morgon. 2½ veckas utbildning. Är lite smått nervös måste jag erkänna.
Nytt ställe, ett stort ställe och massa nya människor. Men tur är väl det att jag är så himla social och lätt
att anpassas till nya ställen och nytt folk..

I morgon blir de upp kvart i 6, coh hemkomst vid 18:00, de kallar jag en heldag som heter duga.
I vår familj är vi inte vana vid heldagar, vi har rätt glidiga jobb båda två. Men de är la bara att
vänja sig vid att det blir ändring på den saken och mannen får leka lite "hemmamake" alt. för hemma fru ;-)
Han får minsann hämta på dagis/skola hela veckan..Mohhahah!!!

Så har vi hittat två nya hus vi är intresserade av. så Helgen som kommer blir de husvisning :-)

Hur ser veckans planer ut?

tis - jobb
onsdag - jobb
torsdag - jobb
fredag - jobb + jobb kväll
lördag - jobb kväll/natt
söndag husvisning :-)

när skall jag hinna med skolan?
usch!!

Nu skall vi kolla lite film.. om de kommer nått bra på tv.
Såg att livet i 8 bitar gick på SF kanalen. den e bra. men har sett den 3ggr ;-)

Nå vad säger ni, var detta världens tristaste och meningslösaste inlägg ever?



Kommentarer
Postat av: Lilla Frun

Hjälp! Vilken vecka du har framför dig!! Du kommer säkert somna i någon av sängarna under husvisningarna! Hoppas kursen på nya jobbet går bra!

Ha det gott / Lilla Frun

2010-11-15 @ 22:02:09
URL: http://lillafruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0