Dagens Lista: Film

Det är många som har efterfrågat en lista med mina favorit filmer, men eftersom jag har en stor vilja att kategorisera allt så är det jätte svårt, jag vill gärna skilja på svensk och utländsk film, på 80-90 och 2000-talet m.m. men nu skall jag göra ett tappert försök, men utan inbördesordning dock:

  • Juno
  • Trainspotting
  • Romeo & Julia
  • The Boondock saints
  • Så som i himmelen
  • Ps I love you
  • Stand by me
  • Walk the line
  • Ciderhusreglerna

 

Jag kan rabbla I all evighet, man har ju sett så sjukt mycket film I sina dagar :-)

 

Listor jag gjort tidigare på bloggen:

Klassiker

Månadens filmer

Filmer jag vill se på bio

Top 10 svenska 90-talet

Top 10 1900-talet utländska


 

Funderar på att ha lite tema på bloggen, veckovis, typ 1 vecka, svenska film tips, 1 veckan svenska musik tips, en vecka brittisk musik en vecka aktion, en vecka dokumentär ?

Va tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Micha

vad jobbar du med? =)

2010-11-09 @ 19:49:19
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0