Dagens Utmaning 13-14

Day 13- A picture of your room
Day 14- A picture of you and your family


ja, jag gjorde ju inte klar min utmaning i torsdags, sen har hela helgen vart förvunnen från bloggen.
SÅ jag får helt enkelt Bjuda på 5st idag :-)

Utmaning 13

Vi börjar med en bild på mitt rum, vilket? jag väljer de stället jag gillar bäst :-) Köket!



Utmaning 14

En bild på mig och min familj. svårt eftersom jag är den som tar alla bilder :-)

men ge mej en sekund så skall jag leta.



Här är lite bilder på mig och min familj i lite olika konstalationer.
Bild nr 1 - jag och bonus
bild nr 2 - jag och yngre storebror
bild nr 3 - jag och sambo
bild nr 4 - jag, stora syster, låtsas syster och svägerska
bild nr 6 - jag och min plutt

Kommentarer
Postat av: Corny

Dagens tävling är igång!

Kika in på min blogg och anmäl dig, en vinnare dras imorgon :)

2010-11-15 @ 11:34:38
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0