Dagens Utmaning: dag 23-27

Day 23- Something you crave for a lot.
någonting jag längtar mycket efter.
Att komma dit jag vill i livet. att få det där jobbet som jag så gärna vill ha, att få bo på ett ställe där jag och min familj kan trivas och ha det bra.

Day 24- A letter to your parents.
Jag vet inte om detta är rätt forum att skriva ett brev till min mamma (eftersom det bara är hon som är kvar i livet) jag tror verkligen inte det.. så jag hoppar det uppdraget. FÖRLÅT!

Day 25- What I would i find in your bag.
I min handväska, där finner du, en kalender, stor variant fylld med en massa skit :-) ett glasögonfodral med mina läsglasögon. en laddare till min mobil. min MP3, min digitalkamera. cigaretter, 18 tusen tändare, läppglans, lipsyl, en bok (varierar vilken) ett pennfack med massa färgade bläckpennor.. plånbok en stor och en liten. massa skräp, godis, halstabletter m.m .m.m..

Day 26- Your favorite time of the year

åå.. jag älskar våren, april, maj, å början av juni. jag hatar värmen, å jag hatar kylan :-)

Day 27- Why are you doing this 30 day challenge
hm.. jag vet inte. kanske lite för att jag hittade den och hade idé torka, men också för att ni skall få lära känna mig, lite bättre, jag vet att jag inte bjuder på så där oerhört mycket kuliga detaljer.. men lite är kanske bättre än inget. sen har jag väl inte vart helt bra på att följa de och göra de varje dag. men den som väntar på nått gott :-)
Day 28- A picture of you last year and now, how have you changed since then?

Kommentarer
Postat av: Till Hund





Tävling hos Till Hund just nu:

Vinn en Goodiebag till hunden!



Länk till tävlingen:



http://tillhund.blogg.se/2010/december/tavling-goodiebag-for-din-hund.html



Välkomna!



2010-12-01 @ 10:54:50
URL: http://tillhund.blogg.se/
Postat av: Lilla Frun

Hejsan!

Det var ett tag sedan! Jobbar du mycket?

Såg att det var ett tag sedan du uppdaterade!

Hoppas allt är bra!

Mvh Lilla Frun

2010-12-04 @ 19:05:10
URL: http://lillafruns.blogspot.com
Postat av: Stefan Falkelind

Ja ni kvinnor har en förmåga att ha en massa skit i handväskan ha ha.

2010-12-09 @ 02:46:17
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0