Dagens Film: Prinsessa/recenssion

Började morgonen med att se filmen PRINSESSA, 07-15 på Canal + Hits





Jag minns när denna filmen visades som trailer när man var på bio, mina förväntningar var inte skyhöga, oftast är dom inte de på svenska filmer i denna klassen, men kanske är de också en bra metod, för på så sett blir man alltid, nastan, glatt överaskad :-)
Idag blev jag inte det. Den var inte så värst bra.. seg, dålig monolog, tråkiga personligheter, allt var lite monotomt, rakt igenom hela rullen.
Den finaste karaktären i filmen Anastasios Soulis som spelade Alex, en skolkamrat till Maja, Zandra Andersson, en tjock tjej med dålig självkänsla som går på gymnasiet och har drömmar om att jobba inom tv. men vägen dit blir inte lätt och inte heller rättvis. hon blir förnedrad och lurad av någon hon tror är hennes vän.

Ja, jag blev besviken ialla fall.. men slutet var gulligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0