Dagens Irritation!!!

Har aftonbladet inget vettigare att skriva om än att IDOL-OLLE har tandvärk, eller att Robyn hånglar i sin nya video?

Visst nu var jag som vanligt bara inne på nöjesbladet, som vanligt,
jag tycker nyheter är tråkigt, och gillar att läsa nöjesbladet,
men allvarligt varför besöker jag den där webb tidningen 300gånger om dagen?
varför? jag vill ändå inte läsa något som står där, de är som ett störigt beroende,
lika irriterande som mitt nagel bitande..
jag läser inte ens, jag går in och kollar, skrattar lite åt de otroligt ointressanta rubrikerna. men GP.se som faktiskt skriver om lite vettiga saker.. där är jag inne kanske en gång om dagen, om ens det.
jag vet inte men jag tror att de har något med webbdesignen att göra, gp.se är en sjukt platt och ointressant sida design mässigt, medans aftonbldet.se är spräcklig och färglad, de liksom hände lite mer där..

va tror ni, kan de vara så?
läser ni aftonbladet på nätet?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: den tatueringen sitter ungefär 5 cm under bh-kanten. bak på ryggen och så går den fram mot sidan

2010-10-28 @ 22:33:52
URL: http://ssayswho.blogg.se/
Postat av: K

stanna kvar på min blogg så får du veta sanningen!

2010-10-29 @ 00:04:16
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: Sanna Hyvärinen

Japp, på kalendern i högra hörnet, väljer man dag och tid! :)

2010-10-29 @ 16:54:40
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0