Dagens Shopping: Ullared baby

Dagens, eller ja gårdagens får de ju lov att vara.
Vi åkte igår, sen spontanitet faktiskt, sambon ringde i
går vid 2, precis efter att jag hade vart nere och simmat :-)
- skall vi dra ner till Ullared?
- a visst, why not!
så hämta vi kid på skolan å körde ner...

3h på varuhuset och 3000kr fattigare.. hell yeah!

Till mig själv handlade jag (bilder kommer senare, när jag är hemma)

Skidbrallor
Kollegieblock
Hörlurar
Mobil laddare
Rakhyvlar + blad
Underställ
Träningsjacka
Halsduk

de va la de..

i övrigt blev de

Vinterjacka till sambo och bonus
Massa kläder till barnen
Haldukar
Vantar
Mössor
lite sladdar och annat

Bästa fyndet var nog vinterkläderna.
mina termobyxor var på 50% så 149:-
sambons jacka: 329:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0