Dagens teknik: Blackberry Bold 9700

Är jag den ända svenska ungdomen som på riktigt verkligen vill ha en BlackBerry,
Av alla som jag har pratat med, vänner, bekanta och annat löst folk, i alla fall de i min
egen ålder, de vet inte ens vad en BlackBerry är för något! Hallå har ni missat nått?


Jag vill i alla fall ha en, och det har jag velat i 3år,
men jag är kass när de gäller dyr teknik,
jag är en expert på att kasta mina telefoner i golvet när jag är arg,
jag är en expert på att tappa port mina saker.

Min sambo tycker inte att jag skall ha en ny mobil
han tycker att det finns en anledning till att jag har begagnade mobiler
och att de byts ut i 4mån intervaller.

Jag klandrar honom inte, jag förstår snarare..

Men, jag suktar efter den ändå, någon dag kanske jag blir vuxen och börjar ta ansvar för mina prylar,
då, då skall jag köpa mig en BLACKBERRY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0