Dagens Uppenbarelse: Min dotter är en lyxlirare

Min dotter är en lyxlirare.
Idag tog vi oss nämligen i kragen och drog i väg på lite familje äventyr, till vattenpalatset i Lerum.
De är ett projekt, jag vet att min dotter inte uppskattar kyla nå vidare, precis som min sambo. De
är lyslirare båda två, medans jag och barn nummer två trivs som fisken i vattnet.

Hon låg å flöt i varmvattens bassängen, 70% av tiden
- ååh mamma de e såå skönt här.
- skall vi inte åka lite rutchkana?
- nää.. vi kan väl vara här, ååh mamma titta där, en bubbel pool, dit kan vi gå.

Min tanke var att vi borde inte ta me henne till ett äventyrsbad, däremot en dag på
Haga badet, me bastu å varmvattens dopp hade passat henne bättre.

När bubbelpoolerna inte bubblade fanns de en person som simmade runt som en tok
i den där lilla runda tunnan, min dotter. runt om henne fanns stora bassänger med massa
barn å lek och stoj, men nej, lilla primadonnan skulle ligga i de varma vattnet och bara njuta,
det, det är min tjej det.

andra gånger när vi har vart på badhuset har de vart likadant. 10min vill hon vara i vatnet,
sen är de bastun som lockar. där inne vill hon sitta, kamma håret och göra sej fin..

jaja. är man 4 år så är man :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0