Dagens Film: Jonah Hex - osevärd

Såg början på Jonah Hex igår, efter tio minuter konstaterade vi att den inte ens skulle vara värd att slösa tiden på. Det var nått av det sämsta jag har skådat på senare tid, dålig scenografi, dåligt skådespeleri...

Vi vände över och kollade en gammal klassiker på min underbara SF-kanal istället. Ogifta Par, en film soms kiljer sig, visades där igår, den fick upp min dåliga humör efter floppen med den tidigare filmen.

Är det bara jag i hela sverige som faktiskt älskar svensk film? nu menar jag inte beck och wallander, visserligen är det också bra men inte det bästa sverige har tagit upp på vita duken.

Jag satt i går kväll och framställde en lista, ni vet, jag älskar listor.
Så i kommande inlägg kommer min lista :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0